?

Log in

Previous Entry | Next Entry

drove again today.was fun.BUT i "NEED MORE CONFIDENCE".(hense redbull!)(which i cant drink coz i wont be able to shut up)(its like im pilling,but cheaper and safer,unless im driving of course!)
i nearly shat meself on me lesson coz we decided to drive up a steep hill,so stupid me was like OH MY GOD,so i ended up drivin up a steeper hill.i have got to learn to keep my gob shut.
AARGHHHH,my theory next week.im nervous now,so god knows wot i'll b like nxt thurs.
kia is being her usual pain in da butt.
my gran had a party yesterday,it was fun.got to spend sum time wiv my cousins,who i hardly eva c!!
ha,lent my gran my trainers so she cud go to the spar 4 sum more t-cakes,ha u shud have seen her!!!
i is still freezing,it doesnt help the fact i have half of great harwoods birds living across from me house who wake up at about 4am just wen its nice n cold.1 of these days im gonna shoot the bloody blighters.
on a plus side there are a family of robins living there,which is cool.

i so cannot be assed,roll on 7th jan so i can c dawn,coz i have compiled some qus i wanna ask her.n i need to c her.

y wont my house warm up???im gonna scream if it doesnt get warm,unless its me.
god im addicted to peter kay,i mean i was before but now,its getting stupid.....

yay to 10th kingdom which has saved my life so far this christmas,but at weekends i have to watch..........stargate...yay.....

y is it wen ur looking for something on the tinternet u can never find it or it comes up at like no;600000000 on google.
they wanna get that soted out.
im waiting very patiently for my hair to grow some more then i can begin the dreadin process.my hair grows so slow its hardly grown any this year,i mean it grew from nothing but one side seems to be paralised,supposdly its linked to my bmi (bollocks,coz that effects just 1 side of ur head dont it.)

so its probably gonna be this time nxt year.boohoo.
im planning my 21st already,but it dunt really take much plannin since its startin at my house,but im getting stuff from puffeds so i ahve to plan now so i can order.

ah well.at least the cold burns more calories.yay to cold weather(but not in my house).

Comments

( 9 comments — Leave a comment )
manicmolkogurl
Dec. 29th, 2003 10:10 am (UTC)
Yay for Red Bull (and Peter Kay!) =)
Hope you're ok hun xxx
snailonvalium
Dec. 29th, 2003 10:22 am (UTC)
yay
yeah im ok.hope you r too!!!!!
r u a peter kay lover??
i get so unbelivably high off red bull,my support worker used to know when id had some,she found it really funny,till 1 day she saw me coming back down!!
she had an area meeting and they were on about drugs like speed n e's,all stuff 4 getting high,n she said sommat like,well u wanna see an anorexic on a can of red bull!!
i luv that stuff but i dont drink it as much now.
take care
xx
manicmolkogurl
Dec. 29th, 2003 10:26 am (UTC)
Re: yay
Indeed i am a Peter Kay lover, i could watch his live shows and Phoenix Nights all day long :D I live about 10 mins away from him and have the same GP, muhahahaha :)

Red Bull is wonderous, in small amounts of course!!
Take care too hun xxx
snailonvalium
Dec. 29th, 2003 12:32 pm (UTC)
Re: yay
god how i envy u!!!!!!!!!
i luv him,he is so funny!!
every year when me or parents go on holiday,we send texts with sum of his jokes,like whats weather like there n ITS SPITTING!!!
manicmolkogurl
Dec. 29th, 2003 01:04 pm (UTC)
Re: yay
Thats what me and my family do too :) I swear, some of his jokes could of been written about my family!
snailonvalium
Dec. 29th, 2003 01:10 pm (UTC)
put big light on
same here!
i think us up this area find it funny coz we do n say a lot of the same things so we understand it.
i let sum southerners watch it and they didnt get it.
saps that they r!!!
manicmolkogurl
Dec. 29th, 2003 01:19 pm (UTC)
Re: put big light on
Yep, its humour that only proper northerners can understand :D
ninetimestodie
Dec. 29th, 2003 12:03 pm (UTC)
♥ Red Bull.

My hair is a pain in the ass, it never seems to grow. At least it's stopped falling out -_-
snailonvalium
Dec. 29th, 2003 12:36 pm (UTC)
HAIR
i know what u mean,i had mine shaved off last september and its only 4 inshes at its longest bits now,n its crappy n thin,it always looks like ive spent hours stretnin it,b4 wen it was shorter i used to spike it up to make it look thicker,but now i hardly have any.
mines still falling out,but part of thats down to the fact its been dyed constantly for the past 3 years.
nevermind tho,wen i start dreadin it it will look thicker(i hope!)
take care!!
xx
ps RED BULL ROX!!
( 9 comments — Leave a comment )

Latest Month

July 2006
S M T W T F S
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Links

Powered by LiveJournal.com
Designed by Tiffany Chow